2011-11-06

Syfestivalen

Jag hade en trevlig dag på syfestivalen igår.
Köpte sockgarn, sockgarn och lite mer sockgarn, sen var pengarna helt plötsligt slut. Blev lite annat i mellan också.

På vägen upp började jag på en ny sjal. Stickade diagram A på vägen upp och diagram B på vägen hem. Nu är det bara diagram C och D kvar. Om jag inte ska göra B en extra gång för att få den lite större.

En Semi-precious i Drops Babyalpaca Silk.

Dagens lyxigaste inköp. 62.5 g ren cashmere, 800 m.

Självrandande och handfärgad opal. Det randiga är samma färg som jag köpte i våras.

En massa enfärgat opal.

Tre nystan Admiral.

En bambuvirknål, stickmarkörer, soft grip virknål, nålar och en sjalnål.

En massa fina knappar.

Dagens favoriter är den stora knappen och cashmeregarnet. :)

1 kommentar:

  1. Vilka fina inköp du gjort! Märkligt att pengar kan ta slut så?? ;)

    Jag kämpar vidare med min raggsocka jag.. Snart så! =)

    Ha det fint!

    /Veronica

    SvaraRadera