2011-10-04

Stickläger i norr

Stickamera anordnar ett stickläger i Pålänge den 17-20 november och jag vill åka.
Resan tar 20 timmar med tåg och frågan är hur mycket förseningar det är. Jag har ju alltid otur med tåg.
Sen är ju frågan om jag ska ta tåget till Töre eller Kalix. Hur som, så måste jag ha skjuts därifrån ut till själva lägret.
Jag vill! Men är det värt 40 timmar restid plus eventuella förseningar?

Det är stickmys i Rättvik helgen innan och det är ju närmre. Hmm, vad ska jag göra? Stickläger eller stickmys?

Imorgon får jag schemat för resten av terminen. Hoppas det inte ligger någon laboration 16, 17 eller 21 november som gör att jag inte kan åka av den anledningen.

Är det någon som ska åka på det ena, andra eller båda?

2 kommentarer:

  1. Så klart att du ska åka på läger!
    Skjuts från Töre är inga problem...det ordnar jag!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Det går ju flyg till Kalix annars... Fast just precis nu minns jag inte var du bor. :)

    SvaraRadera