2011-08-09

Stickläger - Söndag

Söndagen, sista dagen, bestod av packning, lite stickning och avskedskramar.

Mina färgade härvor och den lilla handspunna. Fotade härvorna efter att jag nystan ett grönt och påbörjat en Gratitude. Den gröngula mohairen ska bli ett par strumpor och det röda en sjal.

Jag kunde inte motstå garnet som skrek: Köp mig!
Vet inte vad det ska bli. Men fint och mjukt är det i alla fall.

Under lägret har jag stickat klart ett par strumpor. Det första paret jag gjort till mig själv.

Jag saknar alla underbara stickerskor jag fått lära känna. Nästa år åker jag definitivt. :)

4 kommentarer:

  1. Vad fint du bloggat! Härligt att se andras bilder och drömma sig tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som att det var ett härligt läger!

    SvaraRadera
  3. Uuuunderbara garner och super fina sockar!! Verkligen mysigt och roligt läger det däringa. *ler*

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder, och det gav mersmak igen eftersom jag väntat med att kika på alla inlägg in lägret. Man vill liksom suga på karamellen :)
    Jag hoppas vi syns nästa år :)
    Kram

    SvaraRadera