2011-08-08

Stickläger - sammanfattning

Sticklägret var underbart på alla sätt och vis (minus regnet). Alla underbara människor jag fått lära känna, en massa skratt och tokerier.
En massa stickhjälp från Lisa, som resulterade i början på en tröja.
Elin lärde mig spinna, så jag har en minihärva som jag gjort själv.
Garnfärgning med Jaeba kallfärg som blev fem helt underbara härvor.
Ett gottisbord med mohair och lester-lyster. Lisas fina muggar.
Garnlotteri, vann på 6 av 7 lotter. Helt underbart grönblått garn som Sandy hade med sig.
Hade 27 nystan med mig hem som jag fått/köpt/vunnit/färgat.

TACK till Nina som övertalade mig att åka! Denna helg/vecka är en av de bästa i mitt liv.

Ska leta upp kamerasladden så jag kan visa en del av alla bilder från helgen.

1 kommentar:

  1. Så kul att träffa dig också! Ser fram emot bilderna... ;)
    Jag har inte packat upp ännu. Sparar liiiiite stickläger-feeling tills imorgon.

    SvaraRadera